Marka Şehir Gaziantep

PROJE ADI                     : Marka Şehir Gaziantep

YARIŞMA ADI                : 4.TÜHİD Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri

TARİH/YER                    : 2004 / İstanbul

PROJE SAHİBİ               : Gaziantep Sanayi Odası

ÖDÜL                              : Altın Pusula Büyük Ödül

PROJE HAKKINDA         :

“Marka Şehir Gaziantep” kavramı, sıradan bir tanıtım veya pazarlama faaliyeti değildir.  Bu proje Gaziantep'in kendiliğinden markalaşan bazı değerlerini öne çıkararak şehri yurt içi ve yurt dışında bir cazibe merkezi haline getirmek, yatırımcıları Gaziantep'e çağırmak üzere hayata geçirilmiştir.

Marka şehir kavramı, artık kabına sığmayan Gaziantep'in “vizyon” projesidir. Bu kavram Gaziantep'in geleceğine atılan bir adım, önüne açılan yeni bir “ufuk”tur. Bugünü değil, “yarını düşünen” bir anlayışın ürünüdür marka şehir kavramı.

Marka şehir projesi, “şehir pazarlaması” anlamında da Türkiye'de ilk ve tek örnektir.